close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמות לתינוקות - בחירת שם לתינוק שנולד

מערכת שורשא טבת, תשפא16/12/2020

נולד לכם תינוק? בחירת שם לתינוק היא אחת מהמשימות ההוריות הראשונות שלכם...

תגיות:

בשעה טובה ומוצלחת אתם אחרי לידה, אוחזים ברך הנולד, מתבוננים בו ומנסים לבחור עבורו את השם אשר ילווה אותו לאורך כל חייו. בחירת שם לתינוק שנולד היא אחת מהמשימות ההוריות הראשונות שלכם (ויש כאלו שיאמרו גם החשובה והמשמעותית ביותר), ולכן, היא חייבת להיעשות בשיקול דעת ובלי לחץ...

בחירת שם לתינוק שנולד - מהיכן מתחילים?

לאורך כל תקופת ההיריון,

הורים רבים מתלבטים בנוגע לשאלה איזה שם הם יעניקו לילדיהם לאחר הלידה? שאלה זו מעסיקה כול הורה לאורך כל הדורות, כאשר השמות משתנים בהתאם לרוח התקופה. במידה וגם אתם מתלבטים ממושכות בנוגע לשם אותו תעניקו לילדיכם, אנו ממליצים לכם להסתייע במאגר השמות הגדול הממתין גם לכם באתר BABY NAMES. במאגר השמות המופיע באתר, תוכלו למצוא את כל השמות האפשריים לבן ו/או לבת על פי סדר האלף בית, כאשר לכל שם מופיע מידע כללי אודות השם ואופן כתיבתו בעברית ובאנגלית. כמו כן, תוכלו למצוא באתר מידע על הערך המספרי של השם על פי הנומרולוגיה.

הקשיבו לאינטואיציה שלכם

כאשר אתם מעיינים במאגר השמות הממתין לכם באתר BABY NAMES, אנו ממליצים לכם לרשום לפניכם כל שם המוצא חן בעיניכם ולבחון אותו על פי משמעותו ובהתאם לאופן בו הוא "מתגלגל" על לשונכם. אל תהססו להביט ב-רך שזה עתה נולד, לפנות אליו באחד מהשמות שמצאו חן בעיניכם ולבחון כיצד אתם חווים את השם בזמן שאתם פונים לתינוק בשמו שטרם נבחר. ככל שתהיו קשובים יותר לאינטואיציה שלכם, כך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ולהעניק לתינוקכם את השם המועדף עליכם ביותר. ברוב המקרים, השם המועדף עליכם הוא השם הנכון ביותר עבור ילדיכם.

אל תפסלו אופציות

אחת מהשאלות אותן נשאל כל זוג הורים בתקופת ההיריון היא: איך אתם מתכוונים לקרוא לילד? בשלב זה של השאלה, קרוב לוודאי שיציעו לכם שמות כאלו ואחרים. אנו ממליצים לכם להיות קשובים להמלצות השונות הניתנות לכם ולרשום לפניכם את השמות שמצאו חן בעיניכם. מי יודע, אולי אחד מהשמות עליהם המליצו לכם, עתיד יהיה ללוות את ילדיכם (וגם אתכם) לאורך כל חייו.

רשימת השמות הפופולאריים ביותר

מדי שנה מתפרסת רשימת השמות הפופולאריים ביותר אותם העניקו הורים לילדיהם. רשימה זו כוללת בתוכה עשרות שמות לבנים ושמות לבנות, כאשר כל שם המופיע ברשימה יכול להתאים גם לתינוקכם. כמו כן, רשימת השמות הפופולאריים יכולה לסייע לכם לבחור שם בהשראת אחד מהשמות המופיעים ברשימה ו/או לצאת מהקופסא ולחשוב על שם ייחודי המורכב ממספר שמות המופיעים ברשימה.

שמות המורכבים מאותיות המופיעים בשמות ההורים

דרך ייחודית לבחירת שם לתינוק היא להרכיב עבורו שם המורכב מאותיות המופיעות בשמות ההורים, לדוגמא: שם האב: ליאור, שם האם: שירן, שם הילד: לי-רן.

שמות לפי קטגוריות :

ועוד....

מוזמנים לבקר באתר
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה